onsdag 2. februar 2011

"MIN GUD MIN GUD HVORFOR HAR DU FORLATT MEG SYNDIGE MENNESKE"?

Føles det sånn noen gang? Er Gud langt borte?



Er "Navnet Jesus" blitt en...Klisje ? Bare noe du synger på møtene,av gammel vane.Tradisjonene vet du.Vi har jo alltid gjort det slik hos oss!

Og alikevell : Hvor er Jesus i Ditt Liv Hvor er Kraften av Hans oppstandelse? Samfunnet med hans lidelser..har jeg lyst til å fortsette med!? Men da hører jeg Du-Ja Du! Skriker ut:Nok er nok! Han berte "alt" på seg,sier du! Hm? Ja,vell?Paulus må ha vært langt borte fra Gud da! Men "La oss snakke om noe hyggelig".Alle velsignelsene..?

Nei,jeg vil skuffe deg igjen.Minner deg heller på alle Profetene som Gud sende til "Et gjenstridig Folk" (Ikke deg?).De hadde for "Vane å stene dem eller slå de ihjel? Fariseerne sa at noe sånt ville aldri De ha gjort og Der skynder vi oss å henge oss på...ikke sant? Stening? Nei det er Araberne det! Jeg har lagt merke til en Underlig sak i "De fleste Menigheter hvor det Profeteres"! Det takkes "Veldig for Løftene"...men alle "Hvis Du omvender Deg"...som kom først er glemt.Hendig Uhell? Tja? Akkurat som i Historien før oss!...Bare det at De ,ok da,gav dem en fin Grav!

Lurer Du fremdeles på hvorfor Gud Herren ikke gjester "Ditt Hus" så ofte? Din Menighet? Eller viktigst av alt:DEG!

Når satte du av tid til Han som "Elsket Deg så Mye at Han gikk i Døden for akkurat Deg"! Led for deg? Hans og Vår Far vendte Han ryggen-Når det skulle vært for Deg! Har du tenkt på det? Når spurte Du Han om hva "Som var det beste Du kunne gjøre med ditt liv"? Ja,for å ære Han! Vise "Litt" takknemlighet tilbake? Og vet du hva? Etterhvert,vil du like det Mer og Mer! Ingen vet som Han hvordan en skal "leve Fullkomment som et Menneske! Han kjenner Deg ut og inn!

Lurer du fremdeles? Søk Han mens Han er å finne og du vil Aldri angre.Og Du,Han vil være med deg-og Du med Han 24/7. Dere vil Elske det Begge to.Da vil Alt komme i orden:"Deg skje som du tror! Da vil det bli sant! Da har Du også Samfunn med Jesu Far og Alle oss andre som Tror og adlyder Herrens røst!
Hva venter du på? Det Virkelige Livet:Det Evige Liv-Begynner Nå! Kom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar