mandag 15. november 2010

Driver bare Gud ut onde ånder?

Fortellinger om besettelse og mirakuløse inngrep fra Gud!


http://amazingdiscoveries.tv/media/1/901_-_Walter_Veith039;s_Life_Story_5/0K


901 - Walter Veith'S Life Story - Amazing Discoveries TV




Jeg syntes dette var veldig interessant da jeg har mange (!) lignende erfaringer med Gud.I tro tester Han oss,men viser oss også at Han har all makt! Jeg kommer med flere historier sev senere da jeg syntes det er mer slag kraftig og kan ikke tilbakedrives!

Vær ikke bekymret for morgendagen!
25 Derfor sier jeg dere: Vær ikke bekymret for livet, hva dere skal spise, eller hva dere skal drikke, heller ikke for kroppen, hva dere skal kle dere med. Er ikke livet mer enn maten og kroppen mer enn klærne? 26 Se på fuglene under himmelen! De sår ikke, de høster ikke og samler ikke i hus, men den Far dere har i himmelen, gir dem føde likevel. Er ikke dere mer verd enn de?

1 kommentar: